Bezettingsgraad kantoor

Het “Nieuwe Werken” brengt enorme voordelen met zich mee, maar vraagt ook om een goede meting van de bezettingsgraad van het kantoor. De open ruimtes zonder vaste werkplekken kunnen ook voor ontevredenheid zorgen, wanneer werknemers nergens een telefoongesprek kunnen voeren of er binnen de organisatie niet duidelijk is of er voldoende plek is voor nieuwe medewerkers. Een juiste tool voor werkplekbezetting kan daarom niet ontbreken!

Real-time inzicht in de bezettingsgraad is comfort verhogend

Met het Werkplekbezettingsysteem van TransQuest heeft u real-time inzicht in de bezettingsgraad van het kantoor en de beschikbaarheid van werkplekken. Dit is comfort verhogend voor uw collega’s die zonder moeite een werkplek kunnen vinden. Zij kunnen gelijk een vergaderruimte reserveren en gemakkelijk zien dat er een ruimte vrij is om rustig te kunnen bellen.

Inzicht in gebouwgebruik door het meten van de bezettingsgraad

Door de bezettingsgraad van het kantoor in kaart te brengen heeft u een objectief beeld van het gebruik van het kantoorpand. Zo krijgt u inzicht in de bezettingsgraad tijdens de gemiddelde en piekmomenten in de verschillende ruimtes. Dit inzicht zorgt ervoor dat een organisatie kan bepalen of het nodig is om bij te sturen op gespreide aanwezigheid, of er ruimte is voor nieuwe medewerkers en of de verdeling van de ruimtes praktisch is. Met deze kennis kan onder andere ook de schoonmaak van het pand goed gepland worden, u ziet immers precies welke ruimten wel en niet gebruikt zijn. Kortom, het inzicht in de bezettingsgraad van kantoor zorgt ervoor dat het kantoorpand efficiënt wordt benut.

  • Zonder moeite een vrije werkplek vinden
  • Efficiënte benutting van het kantoorpand

Meer informatie?

Meer informatie

Vul onderstaand formulier in voor meer informatie over de oplossingen van TransQuest.

Contactformulier


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy Terms of Service apply.