Je bent hier:

Bezoekersregistratie

Een systeem voor bezoekersregistratie zorgt ervoor dat u gasten gastvrij en gecontroleerd kunt ontvangen. Daarnaast voldoet u met de registratie van bezoekers aan de wet- en regelgeving, waarin wordt benoemd dat er duidelijk vastgelegd dient te worden wie er wanneer uw organisatie bezoekt. TransQuest biedt een eigentijds bezoekersregistratie systeem aan. 

Ons bezoekersregistratie systeem: eenvoudig tot geavanceerd

Wij voelen ons verantwoordelijk voor iedereen die het bedrijf betreedt of verlaat. We zijn specialist in toegangscontrole, tijdregistratie én aanwezigheidsregistratie. Een handgeschreven A4’tje op de balie hoort daar, wat ons betreft, niet bij.

Onze bezoekersregistratie varieert van eenvoudige registratie – als vervanging van dat blaadje op de balie – tot een geavanceerde tool die onze klanten in staat stelt om de verschillende typen bezoekers efficiënt, volledig maar ook gecontroleerd en gastvrij te registreren.

De bezoeker en receptioniste is voorbereid door het bezoekersregistratie systeem

Bezoekersregistratie begint al bij het maken van de afspraak. Op het moment dat de afspraak wordt gemaakt, kan de bezoeker een mail ontvangen met daarin een link naar een vragenlijst of instructievideo. Na het beantwoorden wordt er een bevestiging naar de organisatie gestuurd en vervolgens krijgt de bezoeker een code, waarmee hij/zij zich bij aankomst eenvoudig kan aanmelden. De receptioniste weet precies wie zij kan verwachten en kan bijvoorbeeld alvast bezoekerspassen gereed maken. De vragenlijst of instructievideo kan ook op locatie getoond worden, bij het aanmelden bij de balie. Wanneer de bezoeker zich bij de receptie aanmeldt, wordt de contactpersoon hier automatisch over geïnformeerd.

Contractors of onderhoudspartijen plannen eenvoudig onderhoud in

Contractors of onderhoudspartijen kunnen in het bezoekersregistratie systeem op voorhand ‘afspraken’ inschieten voor hun medewerkers. Zo kunnen zij bijvoorbeeld preventief onderhoud uitvoeren op een bepaalde dag en alle gegevens van de medewerker, inclusief gezondheidsvragen en instructievideo’s, laten beantwoorden en bekijken. Het enige wat er dan nog dient te gebeuren is dat de contactpersoon de afspraak goedkeurt.

De voordelen van ons
bezoekersregistratie systeem

  • Real-time inzicht in welke bezoekers binnen het pand aanwezig zijn;
  • Met ons systeem worden bezoekers AVG-proof geregistreerd;
  • Je kunt niet bevoegde/bekwaamde bezoekers uitsluiten door instructievideo’s en examens.
  • De receptie is professioneel en modern en straalt dat uit;
  • Een goed georganiseerd ontvangst.

Meer informatie?

Laat uw gegevens achter via onderstaand contactformulier of bel op mail ons direct.

Wij spreken u graag!

Mobiel
Mail

    Contactformulier


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy Terms of Service apply.