Bezoekersregistratie

Een systeem voor bezoekersregistratie zorgt ervoor dat u gasten gastvrij en gecontroleerd kunt ontvangen. Daarnaast voldoet u met de registratie van bezoekers aan de wet- en regelgeving, waarin wordt benoemd dat er duidelijk vastgelegd dient te worden wie er wanneer uw organisatie bezoekt. TransQuest biedt een eigentijds bezoekersregistratie systeem aan. 

Waarom bezoekersregistratie?

De reden voor bezoekersregistratie heeft vaak te maken met de wet- en regelgeving, de veiligheid, hygiëne of met het uitvoeren van werkzaamheden.

Ons systeem voor bezoekersregistratie

TransQuest biedt een bezoekersregistratie systeem aan. Wij voelen ons verantwoordelijk voor iedereen die het bedrijf betreedt of verlaat. We zijn specialist in toegangscontrole, tijdregistratie én aanwezigheidsregistratie. Een handgeschreven A4’tje op de balie hoort daar, wat ons betreft, niet bij.

Bezoekersregistratie: Van eenvoudige registratie tot geavanceerde tool

Onze bezoekersregistratie varieert van eenvoudige registratie (als vervanging van het blaadje op de balie) tot een geavanceerde tool die onze klanten in staat stelt om de verschillende typen bezoekers efficiënt, volledig maar ook gecontroleerd en gastvrij te registreren.

Bevoegde/bekwaamde bezoekers door bezoekersregistratie

Bezoekersregistratie begint al bij het maken van de afspraak. Op het moment dat de afspraak wordt gemaakt, kan de bezoeker een mail ontvangen met daarin een link naar een vragenlijst of instructievideo. Na het beantwoorden wordt er een bevestiging naar de organisatie gestuurd en vervolgens krijgt de bezoeker een code, waarmee hij/zij zich bij aankomst eenvoudig kan aanmelden.

Goed voorbereid door bezoekersregistratie om bezoekers te ontvangen

Door het systeem voor bezoekersregistratie is inmiddels ook voor de receptioniste bekend welke bezoekers zij die dag kan verwachten. Zij kan bijvoorbeeld alvast bezoekerspassen gereed maken. Op het moment dat de bezoeker daadwerkelijk arriveert, hoeft hij/zij alleen bij de speciale bezoekerszuil de code in te vullen. Zodra dat is gebeurd wordt ook de contactpersoon direct geïnformeerd. Indien op voorhand de vragen niet zijn beantwoord, heeft de bezoeker alsnog de gelegenheid om dat bij de kiosk uit te voeren.

Contractors of onderhoudspartijen plannen eenvoudig onderhoud in met bezoekersregistratie

Ook kunnen contractors of onderhoudspartijen, in het bezoekersregistratie systeem op voorhand ‘afspraken’ inschieten voor hun medewerkers. Zo kunnen zij bijvoorbeeld preventief onderhoud uitvoeren op een bepaalde dag en alle gegevens van de medewerker, inclusief gezondheidsvragen en instructievideo’s, laten beantwoorden en bekijken. Het enige wat er dan nog dient te gebeuren is dat de contactpersoon de afspraak goedkeurt.

  • Real-time inzicht in welke bezoekers binnen het pand aanwezig zijn;
  • Met ons systeem worden bezoekers AVG-proof geregistreerd;
  • Je kunt niet bevoegde/bekwaamde bezoekers uitsluiten door instructievideo’s en examens.
  • De receptie is professioneel en modern en straalt dat uit;
  • Een goed georganiseerd ontvangst.

Benieuwd wat TransQuest voor u kan betekenen?

Meer informatie

Vul onderstaand formulier in voor meer informatie over de oplossingen van TransQuest.

Contactformulier


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy Terms of Service apply.