BHV Management

Zet de BHV’ers optimaal in

Zie in één oogopslag of er voldoende BHV’ers aanwezig zijn op de werkvloer. Door techniek doordacht en strategisch in te zetten. Daarnaast kan ook, al dan niet grafisch, weergegeven worden waar deze BHV’ers zich bevinden en zo kunnen ze nog adequater bij calamiteiten worden ingezet.

De dienstdoende centralist (portier of receptioniste) kan een incident direct vastleggen in de BHV Management Cockpit. BHV’ers krijgen door de BHV app op hun smartphone een melding hiervan. Met het gebruik van de eigen smartphones wordt het gebruik van een portofoon overbodig. Meldingen en communicatie worden door middel van voorgeprogrammeerde berichten eenvoudig geplaatst. Hierdoor wordt tijdens een incident alle informatie gelogd, waardoor het incidentenregister automatisch wordt gevuld en analyses en evaluaties achteraf snel kunnen worden uitgevoerd.

Voordelen BHV Management 

  • BHV’ers snel alarmeren en informeren;
  • Een groot bereik. Hierdoor ben je niet meer afhankelijk van portofoons;
  • Communicatie tijdens incidenten wordt vastgelegd. Hierdoor zijn alle stappen te analyseren en evalueren.
Meer informatie

Vul onderstaand formulier in voor meer informatie over de oplossingen van TransQuest.

Contactformulier


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy Terms of Service apply.