Visitor management

Visitors gastvrij maar gecontroleerd ontvangen, dat doet u met een visitor mangement systeem. U heeft real-time inzicht in wie er aanwezig zijn in uw pand en inschrijfblaadjes op de balie zijn met ons systeem verleden tijd.

Hoe werkt ons visitor management systeem?

Visitor management begint al bij het maken van de afspraak. Bij het inplannen hiervan ontvangt de bezoeker door ons visitor management systeem een mail met een vragenlijst of instructievideo. Na het beantwoorden wordt er een bevestiging gestuurd naar de organisatie en ontvangt de bezoeker een code om zich bij binnenkomst aan te melden. Als organisatie weet u dat de bezoeker bevoegd en bekwaam is en u kunt zich alvast voorbereiden, zoals bijvoorbeeld het gereed maken van bezoekerspassen.

Voor wie is ons visitor management systeem?

Ons visitor management system is voor organisaties die bezoekers gastvrij willen ontvangen. Organisaties die professioneel en modern zijn en dat ook bij de ontvangst willen uitstralen; door te voldoen aan wet- en regelgeving, de veiligheid van bezoekers te borgen en eigentijdse technologieën te gebruiken.

Waarom zou u kiezen voor een visitor management systeem?

Visitor management is door de Arbowet van belang in uw organisatie. Het is vanuit de Arbowet namelijk verplicht om te registreren welke bezoekers er binnen het pand zijn. In het geval van een calamiteit dient er een volledig overzicht beschikbaar te zijn van alle aanwezigen. Door het gebruik van ons visitor management systeem registreert u snel, eenvoudig en veilig uw bezoekers. Het gebruik van inschrijfformulieren op de balie is hiermee verleden tijd.

Een systeem voor visitor management bij de receptie maakt gelijk een professionele (eerste) indruk. Daarnaast is in het kader van de AVG de privacy van de bezoekers gewaarborgd. Historische data blijven in het systeem beschikbaar voor enkel de interne organisatie, u kunt terugvinden wie er op een bepaald moment aanwezig waren. Deze gegevens zijn voor andere bezoekers niet in te zien, wat op een inschrijflijst vaak wel het geval is.

  • Real-time inzicht in welke visitor binnen uw pand aanwezig zijn;
  • Een complete calamiteitenlijst;
  • Het systeem is AVG-proof, visitors hebben geen inzage in elkaars gegevens;
  • U voldoet aan de Arbowet;
  • De receptie is professioneel en modern en straalt dat uit.

Benieuwd wat TransQuest voor u kan betekenen?

Meer informatie

Vul onderstaand formulier in voor meer informatie over de oplossingen van TransQuest.

Contactformulier


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy Terms of Service apply.